Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2013 08:51 - Дай малко нежност
Автор: miasoul Категория: Забавление   
Прочетен: 1340 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Още не го разбирам котешкия език, но беше очевидно, че Маце иска нещо. Всъщност името й е Гери. Алечка реши да я кръстим Гери, пък да я наричаме Маце.

Чеша се аз зад ухото и се чудя. Значи, преди пет минути се наяде и напи. Водих я на двора, не ще. Все ми се гали в краката, мяучи умолително и ме гледа отдолу нагоре с ей такива очища.

А сега де! Мисля си, децата като бяха малки, и те така понякога: сити, напити, гащите сухи, пък реват. Млъкнат чак като ги вземеш на ръце. Е, това е коте, не е бебе. Ама знаеш ли?

Нали от опит глава не боли, сложих Маце на коленете ми. То хайванчето само това чакало! Сви се на „С” – най-блаженото „С” на планетата, честно – и включи моторчето. Вдишва и бръмчи, издишва и бръмчи. Погалих го леко по гърбенцето, то затвори очи и изпадна в нирвана.

Нирваната е заразна, да знаете! Само като видиш някой в това състояние, и лицето ти някак омеква, устата самичка се огъва в усмивка, главата на своя глава се накланя встрани, а гърдите отварят тайна вратичка и те лъхва блаженство...

Ееееех... Бях забравила, че домашните животинки носят и такава зараза.

Ще взема да стана полиглот. Вече знам кучешките, хамстерските, морскосвинчешките и котешките изрази за „дай малко нежност”.

Де да беше толкова лесно и на човешки...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miasoul
Категория: Изкуство
Прочетен: 137703
Постинги: 54
Коментари: 169
Гласове: 488
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031